Jag fattar inte ena dagen är det kanon andra dagen kan allt dra åt helvete.

Yeah.
helt okej dag typ äö hela dagen idag också.
hade dans på idrotten haha mathilda vi är bäöst.
och jocke och sebbe yeah haha;p
fick cp damp på matten shiit va arg jag blev;o
men iallafall drog hem kollade på film tog det lugnt kollade kläder och skit.
sen typ har inte gjort så mycke hängde med mamma ut lite men nu sitter jag här.
om en timme typ börjar sveriges värsta bilförare haha harre gud;o
men nu blir det väl typ öva på fysik läxan och ta det lung så ha det bra.
sen en sak till bara fast ni står på tå,
kommer ni aldrig nå upp te vår nivå / Juliana finaste och Jossan yeah,
fatta ni kan bara inte slå oss fattar ni?;o
och en sak till också att jag skiter i om du inte tror mig så ha ett bra liv.
tredje saken är att jag kommer aldrig att ge upp du betyder för mycke.

/Joss


Kommentarer
Postat av: mathilda

HAHAHA; buuuuugggg!! :D:D:D:D:D<33

2010-03-19 @ 19:03:40
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0